Historiek

Wilt u uw kind inschrijven?

Voor alle basisscholen in Roeselare geldt het principe dat men eerst moet aanmelden vooraleer men kan inschrijven.

Aanmelden van peuters, geboren in 2022, kan tussen dinsdag 27 februari 2024 en dinsdag 19 maart 2024. U kan hiervoor terecht op de website www.kieseenschoolinroeselare.be
Om toegelaten te worden in kleuteronderwijs moet een kind ten minste twee en een half jaar oud zijn. Als een kleuter, op het moment van de inschrijving nog geen drie jaar is, kan hij in het gewoon basisonderwijs slechts toegelaten worden op één van de volgende instapdata:

​

• de eerste schooldag na de zomervakantie

• de eerste schooldag na de herfstvakantie

• de eerste schooldag na de kerstvakantie

• de eerste schooldag van februari

• de eerste schooldag na de krokusvakantie

• de eerste schooldag na de paasvakantie

• de eerste schooldag na Hemelvaart

Wenst u een bezoek te brengen aan onze school, neem dan contact op met de directie via het contactformulier.

Wenst u in te schrijven, neem dan contact op met het secretariaat via het contactformulier.

​

Wil je de school leren kennen? Breng ons vrijblijvend een bezoekje op donderdag 18 januari 2024 tussen 14.00 en 19.00 uur in de Dr. Delbekestraat of op vrijdag 19 januari tussen 14.00 en 18.30 uur in de Acaciastraat of maak een afspraak.