Onze school

Onze school bestaat uit twee vestigingen op de H. Hartparochie in Roeselare.

Ze is centraal gelegen op wandelafstand van onder andere het stadscentrum, het Kerelsplein, STAP de Stedelijke Academie voor Podiumkunsten en onze cultuurtempel De Spil.

Elke vestiging heeft 3 kleuterklassen en 6 klassen lager onderwijs. De kinderen kunnen dus in elke vestiging starten op de leeftijd van 2,5 jaar en daar blijven schoollopen tot ze de overstap maken naar het middelbaar onderwijs. Daarbij worden ze zo goed mogelijk begeleid door een team van enthousiaste leerkrachten.

Wil je de school leren kennen? Breng ons vrijblijvend een bezoekje op donderdag 18 januari 2024 tussen 14.00 en 19.00 uur in de Dr. Delbekestraat of op vrijdag 19 januari tussen 14.00 en 18.30 uur in de Acaciastraat of maak een afspraak.

Eventjes kennismaken met beide vestigingen?