September 2022 : nieuwe naam - nieuw schooljaar - nieuwe website !

Op de vooravond van het nieuwe schooljaar 2022-2023 starten we ook met deze nieuwe website. Hier kan je alle informatie vinden over de school, de leerkrachten en andere personeelsleden, over de klassen en de activiteiten en nog veel meer.

Ga zeker eens kijken op de klaspagina's van uw kind, kleinkind,... Daar vindt u naast de kalender van de klas ook een link naar een Facebookpagina. Door een tweetal eenvoudige vraagjes te beantwoorden kan je lid worden van deze groep en kan je gedurende het hele schooljaar volgen wat de kinderen allemaal beleven. Ook de laatste nieuwtjes en afspraken kan je daar opvolgen. Veel plezier ermee.

Tenslotte wil ik jullie alvast uitnodigen voor de Koekeloeremomenten in de school. Kom eens langs met uw kind en jullie nu al kennismaken met de klas en de leerkrachten. Alle ouders en leerlingen zijn welkom !

data : Koekeloeremoment in V1 (Dr. Delbeke) : maandag 29 augustus tussen 17.30 en 19u.

Koekeloeremoment in V2 (Acaciastraat) : dinsdag 30 augustus tussen 17.30 en 19u.

80 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts